+48 503-027-892 | Czynne 8.00 - 16.00



zezwolenia
» przeczytaj wszystkie opinie

WYSYŁKA


 

     Zamówienia 
  do 299 zł
 
   Zamówienia
 powyżej 299 zł
 


 

Płatność przelewem/PayU

13.50 zł 0 zł


Płatność kurierowi przy odbiorze
(za pobraniem)

16.50 zł 0 zł

 

   


 

Płatność przelewem/PayU
 

10 zł 0 zł

 

Odbiór w aptece po przedpłacie
Płatność przelewem/PayU

 

0 zł 0 zł


Apteka internetowa "e-medest.pl" nie przyjmuje zwrotów zakupionych leków, za wyjątkiem sytuacji, gdy towar posiada wady lub został błędnie wydany. (Ustawa Prawo Farmaceutyczne „produkty lecznicze i wyroby medyczne wydane z apteki nie podlegają zwrotowi z wyjątkiem wady jakościowej lub niewłaściwego wydania”. (Dz.U. 2001 nr 126 poz. 138))

  UWAGA ! TERMIN OTRZYMANIA PACZKI = CZAS PRZYGOTOWANIA ZAMÓWIENIA + CZAS WYSYŁKI

Zamówienia realizujemy w przeciągu 1-2 dni roboczych. Należy do tego doliczyć również czas dostawy, który w zależności od natężenia wysyłek, pracy dostawcy oraz miejsca dostawy może się wydłużyć. Proszę także pamiętać, że dni weekendowe nie są wliczane do czasu dostawy dlatego przesyłki należy spodziewać się w następujące po nich dni robocze.

Dlatego przy odbiorze przesyłki, należy: 

1.Sprawdzić, czy opakowanie produktu nie jest uszkodzone i czy nie ma śladów otwierania;

2. W przypadku stwierdzenia jakiejkolwiek nieprawidłowości prosimy o kontakt na:

kontakt@e-medest.pl ;  tel: 042 688-48-48 / 503-027-892 lub pocztą: Apteka Medest VI ul. Bratysławska 2a 94-032 Łódź.
Na wypadek ewentualnego zwrotu (przy zachowaniu niżej opisanych warunków):

- Klient przesyła towar pod adres apteki e-medest w nieuszkodzonym opakowaniu, bez śladów użytkowania, wraz z dowodem zakupu na własny koszt. Po otrzymaniu przesyłki apteka dokonuje zwrotu całej kwoty zamówienia w terminie 7 dni od daty otrzymania zwrotu, na wskazane przez Klienta konto bankowe.

- Reklamacje dotyczące uszkodzeń mechanicznych przesyłki, powstałych podczas transportu, będą rozpatrywane tylko i wyłącznie po sporządzeniu protokołu szkodowego, podpisanego przez odbiorcę i nadawcę przesyłki. Apteka internetowa e-medest nie przyjmuje paczek wysłanych za pobraniem.

3. W przypadku, kiedy paczka jest uszkodzona, należy sporządzić protokół szkodowy wraz z kurierem, zaraz przy odbiorze paczki, oddać ją kurierowi z uszkodzoną zawartością i niezwłocznie powiadomić aptekę. W przypadku nie powiadomienia apteki, lub kiedy uszkodzona paczka nie zostanie oddana, reklamacja nie będzie uwzględniona.

Protokół reklamacyjny kuriera jest dostepny w linku poniżej:

https://goo.gl/yAuc7T


» przeczytaj wszystkie opinie