Koszty dostawy
|
|
Zamówienia do 299,99 zł
|
Zamówienia powyżej 300 zł
|
Płatność przelewem PayU
|
Płatność za pobraniem
|
Płatność przelewem PayU
|
Płatność za pobraniem
|
|
16,99 zł
|
21,99 zł
|
0 zł
|
5 zł
|
|
Pocztex Poczta Polska dostawa do domu
|
10,9 zł
|
12,6 zł
|
0 zł
|
1,70 zł
|
Pocztex Poczta Polska odbiór w punkcie
|
11,57 zł
|
13,27 zł
|
0 zł
|
1,70 zł
|
|
16,9 zł
|
17,9 zł
|
0 zł
|
1 zł
|
|
Wysyłka Kurierem Poltraf po przedpłacie 17,99 zł
|
|
Odbiór osobisty po przedpłacie
|
Zamówienia do 39,99 zł
|
Zamówienia powyżej 40 zł
|
4,99 zł
|
0 zł
|
Apteka internetowa "e-medest.pl" nie przyjmuje zwrotów zakupionych leków, za wyjątkiem sytuacji, gdy towar posiada wady lub został błędnie wydany. (Ustawa Prawo Farmaceutyczne „produkty lecznicze i wyroby medyczne wydane z apteki nie podlegają zwrotowi z wyjątkiem wady jakościowej lub niewłaściwego wydania”. (Dz.U. 2001 nr 126 poz. 138))
UWAGA !
TERMIN OTRZYMANIA PACZKI = CZAS PRZYGOTOWANIA ZAMÓWIENIA + CZAS WYSYŁKI
WAŻNE !
Zamówienia realizujemy w przeciągu 1-2 dni roboczych. Należy do tego doliczyć również czas dostawy (ok 1-2 dni robocze), który w zależności od natężenia wysyłek, pracy dostawcy oraz miejsca dostawy może się wydłużyć. Proszę także pamiętać, że dni weekendowe nie są wliczane do czasu dostawy dlatego przesyłki należy spodziewać się w następujące po nich dni robocze.
Dlatego przy odbiorze przesyłki, należy:
1.Sprawdzić, czy opakowanie produktu nie jest uszkodzone i czy nie ma śladów otwierania;
2. W przypadku stwierdzenia jakiejkolwiek nieprawidłowości z dostawą przesyłki prosimy o natychmiastowy kontakt z kurierem oraz sporządzenie protokołu reklamacyjnego.
W przypadku ewentualnego zwrotu należy zachować niżej opisane warunki:
- Klient przesyła towar pod adres apteki e-medest w nieuszkodzonym opakowaniu, bez śladów użytkowania, wraz z dowodem zakupu na własny koszt. Po otrzymaniu przesyłki apteka dokonuje zwrotu całej kwoty zamówienia w terminie 7 dni od daty otrzymania zwrotu, na wskazane przez Klienta konto bankowe.
- Reklamacje dotyczące uszkodzeń mechanicznych przesyłki, powstałych podczas transportu, będą rozpatrywane tylko i wyłącznie po sporządzeniu protokołu szkodowego, podpisanego przez odbiorcę i nadawcę przesyłki. Apteka internetowa e-medest nie przyjmuje paczek wysłanych za pobraniem.
3. W przypadku, kiedy paczka jest uszkodzona, należy sporządzić protokół szkodowy wraz z kurierem, zaraz przy odbiorze paczki, oddać ją kurierowi z uszkodzoną zawartością i niezwłocznie powiadomić aptekę. W przypadku nie powiadomienia apteki, lub kiedy uszkodzona paczka nie zostanie oddana, reklamacja nie będzie uwzględniona.
Protokół reklamacyjny dostępny poniżej:
Kurier DPD >>
Kurier Inpost >>
Poczta Polska >>